نفروپاتی IgA با کراتینین 2.3 آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با کراتینین 2.3 آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد

"من 25 ساله نر هستم، مبتلا به نفروپاتی IgA و سطح کراتینین من 2.3 است، در این مرحله است هر فرصت آن را معکوس؟ وجود دارد" در واقع، سطح کراتینین 2.3 زیاد نیست، اما هنوز هم نشان می دهد این بیماری در حال حاضر کاهش یافته به مرحله 3 است، که یک مرحله حیاتی بیماری کلیوی، می توان آن را با درمان به موقع معکوس و همچنین می توانید به ارومیه به سرعت بدون درمان خوب می رود. بنابراین بیمار که در این مرحله آنها باید توجه بالا به آن پرداخت.
نفروپاتی IgA با کراتینین 2.3 است هر فرصت آن را معکوس وجود دارد؟
همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین 2.3 در مرحله 3 بیماری کلیه است که یک مرحله حیاتی است. در این مرحله کلیه اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، برخی از بافت کلیه و حتی می رود نکروز. همانطور که همه ما می دانیم که بافت کلیه نکروز را نمی توان ترمیم هر بیشتر، بنابراین اگر بیماران می توانند اقدامات را قبل از بافت می رود نکروز، آنها را فرصتی برای معکوس این بیماری را دریافت کنید.
چه نوع درمان می تواند نفروپاتی IgA با کراتینین 2.3 کمک معکوس بیماری خود را؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که در طب سنتی چینی است و با هدف درمان بیماری های کلیوی، می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی معکوس بیماری خود را.
این می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر توسط ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی. چه چیزی بیشتر، می تواند گردش خون را بهبود بخشد و برطرف کردن سموم و استاز از خون می شود.
بنابراین برای نفروپاتی IgA با کراتینین 2.3 اگر آنها می توانند این درمان به موقع دریافت کنید، آنها می توانند فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این شانس را به آن معکوس از دست اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت لذت ببرید.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به کمک نه در درمان نفروپاتی IgA، برای تماس با کارشناسان ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: